Warunki dostawy

Ile kosztuje przesyłka z e-hurtowni Kukartka?

Nasze produkty są tak piękne, że spełnienie minimum logistycznego w wysokości 399 zł netto nie powinno być problemem ;)

Tyle świetnych prezentów czeka, kosztów wysyłki nie ma!


Jeśli chcesz odebrać swoje zamówienie osobiście, możesz po uprzednim umówieniu przyjechać po nie do naszego magazynu przy ul. Bukowskej 41 w Wysogotowie w godzinach 8:00 – 16:00. Opcja odbioru osobistego jest dostępna dla zamówień o wartości min. 399 zł netto.

Procedura reklamacji uszkodzeń w przesyłkach realizowanych przez DPD Polska

W przypadku zaistnienia szkody w przesyłce, odbiorca zobowiązany jest w ciągu 1 h od momentu odebrania paczki od kuriera, zgłosić fakt uszkodzenia na stronie firmy kurierskiej, w tym celu:

1: Należy wejść na stronę: https://www.dpd.com/pl/pl/moje-dpd/zloz-reklamacje/

2: Wybieramy: ELEKTRONICZNY PROTOKÓŁ SZKODY

3: WYPEŁNIAMY FORMULARZ ZGŁOSZENIA SZKODY Podczas wypełniania zgłoszenia istnieje możliwość załączenia zdjęć dokumentujących szkodę. Istotne jest, żeby w polu „Uwagi klienta” wypisać indeksy produktów oraz ilości jakie uległy uszkodzeniu. Powyższy protokół należy wypełnić do 1 h od momentu odebrania przesyłki. Jeżeli kurier zostawił przesyłkę przed drzwiami, nie doręczono jej do rąk własnych, w wyniku czego protokół nie mógł zostać wypełniony w ciągu 1 h – należy o tym fakcie poinformować w polu „Uwagi klienta”. Po kliknięciu „Wyślij”, na podany w formularzu adres mailowy otrzymujemy potwierdzenie zgłoszenia szkody.

4: W celu uzyskania faktury korygującej do uszkodzonego towaru, potwierdzenie to należy przesłać na adres: dorota.jakubowska@kukartka.pl

Newsletter

Zapisz się do newslettera, aby być na bieżąco z naszymi promocjami!